14 Mayıs 2018 Pazartesi

Yeniden Dönüş

Merhabalar,

Yaklaşık 5 yıldır ara verdiğim not defterime tekrardan yazmaya başlıyorum. Haziran 2013'de Pamukkale Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun oldum. Sonrasında askerliğimi yaptım. Şu anda  Şubat 2015'de çalışmaya başladığım özel bir tekstil firmada yazılım, program destek, donanım, network vb konularda çalışmaktayım. İşe başladıktan sonra anladım ki okul ile iş hayatının hiç bir alakası yok :) Öğrencilik zamanınızda ne kadar kendinizi geliştirirseniz o kadar rahat başlarsınız iş hayatına. Ben onun zorluğumu çektim.

Bundan sonra blogumda yazılım, donanım, network vb. konularda notlar tutacağım. Umarım sizler de işinize yarar bilgiler bulabilirsiniz.

Herkese İyi Günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SQL Server - Satırları Birleştirme

Merhaba,  Bu yazımda sql server'da birden çok satırı birleştirip tek satır yapmayı anlatacağım. Senaryomuz şu şekilde olsun mesela; bir...